Att börja använda Packflow är helt gratis för de 50 första bokningarna varje månad. När du uppnår 50 st bokningar under en månad så behöver du ansluta till en större plan. Observera att vi då även debiterar för bokning 1-50. Se våra prisplaner för utbud och funktionalitet.
Vi gör löpande integrationer mot olika system, om du har ett egenutvecklat system så kan ni integrera mot vårt API. Vi stödjer även olika import-funktioner, såsom XML, CSV / Excel etc. och man kan importera i stort sätt från vad som helst tack vare vår smarta mappningsfunktion. Ett annat sätt är om ni kan gå via ett system vi har stöd för, t.ex. Fortnox eller Sello.
Först och främst slipper du själv skriva / copy-pastea in dina kunders adresser mellan olika system, vilket är bäddat för problem. Utöver själva fraktbokningen så genererar Packflow även optimerade plock / packlistor och kan tillhandahålla följesedlar för de ordrar du vill skicka. Packflow automatiserar även tulldeklaration vid export.
Ni kan göra stora besparingar på fraktkostnader genom att använda vårt regelsystem och välja ett mer optimerat fraktsätt beroende på orderns vikt, ordervärde m.m.
Klicka dig igenom vår guide som visar hur du ansluter din butik och tar fram fraktetiketter. Se exempel nedan.